Edukacja Elitarna

system jest zły, niesprawiedliwy, zabija kreatywność i zniechęca zdolnych humanistów, o czym osobiście przekonałam się odbierając wynik swojej matury z języka polskiego: podstawa - 54%, po czym moi uczniowie, których przygotowywałam w kolejnych latach zyskiwali o 20% więcej. ja dałam wtedy za wygraną po kilku odwołaniach do OKE i jej mdławych tłumaczeniach. jednak bardzo mnie uradowało, iż instytucje państwowe postanowiły walczyć z tendencjami "pod klucz". Projekt Edukacja Elitarna uczy, że myśleć nie musimy akurat tak jak mgr X, który pisał ów klucz egzaminacyjny mając w głowie swoje i tylko swoje doświadczenia, sposób postrzegania świata i zdobywania wiedzy. I że warto myśleć po swojemu, niekonwencjonalnie, nie tak "jak wszyscy". Powód do radości jeszcze jeden - wśród wykładowców EE znajdziecie dr Radka Muniaka, który uczył mnie interpretować dzieła kultury i wydobywać ich ukryty sens. Zapraszam: EE fb Edukacja Elitarna w DD TVN

0 komentarze: